ciclisme360

Tota l'actualitat del món del ciclisme, en català.

Purito: “No m’ho esperava”

Purito ha quedat tercer en la segona CRI del Tour // Foto: esciclismo.com

Purito ha quedat tercer en la segona CRI del Tour // Foto: esciclismo.com

Joaquim Rodríguez ha reconegut en una entrevista d’Eurosport tot just acabar l’etapa, quan liderava l’etapa, que “no m’esperava fer una contrarellotge tan bona”.

Purito ha afegit que “l’etapa em venia molt bé, però veure’m en el Tour, en una contrarellotge, entre els millors, és un orgull”. El català, però era conscient que l’etapa encara no havia acabat, “ara suposo que vindrà Froome, l’extraterrestre, i el normal és que em superi, però estic feliç”. Rodríguez ha reafirmat que “en els Pirineus estava molt trist perquè estava molt lluny d’on m’esperava, però en els Alps em sento com volia”.

El ciclista de Katusha ha acabat l’etapa en tercera posició, i un cop acabat l’etapa, Purito ha comentat irònicament a Twitter que “em considero un dels 3 millors contrarellotgistes del món. Algun dubte?”.

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on Juliol 17, 2013 by in Tour de France and tagged , , , .

Segueix Ciclisme360 a Twitter

